7 keer gelezen in gemiddeld 0:28

Ego-surfen

Geschreven op dinsdag 14 februari 2006 in de categorie archief

Af en toe laat ik me eens volledig gaan - en dan ga ik ego-surfen op tinternet.

Google starten, en de eigen naam ingeven. Kijken wie die allemaal vermeldt. Goed voor een kleine ego-boost :)

Dit weekend kwam ik bij het ego-surfen naar Netlash een verrassing tegen. Per toeval stuitte ik op een document van het Nederlandse Instituut SMO. Het Instituut SMO doet aan 'monitoren van en onderzoek doen naar voor het bedrijfsleven relevante maatschappelijke ontwikkelingen(onderzoeksfunctie)'. Dhr. Jeroen Duijvestijn gaf blijkbaar op 31 januari jongstleden een lezing over 'Marketing to the empowered consumer'.

Iets wat me zeker zelf ook wel interesseert.

En wie schetst mijn verbazing: de slides sluiten af met een quote van dhr. 'Bart van Waele, Netlash, 2005'. Mijn naam fout geschreven, maar alla - any publicity is good publicity.

Voor de geïnteresseerden: hier vindt u het pdf-document in kwestie.
En de quote komt uit mijn artikel Marketing is conversatie.