PR en bloggers
De PR wereld ontdekt de bloggers.
Gisteren, op de Blogmeet in Leuven, was de corporate wereld zeer nadrukkelijk aanwezig. Pietr, van het PR-bureau Leads United, was er samen met zijn klant Nuance.
Nuance stapt in de blogwereld, zowel met een eigen blog als met een charme-actie naar de bloggers.
Vandaar: alle Blogmeeters kregen een testpakket Dragon NaturallySpeaking Preferred 9 (plus een t-shirt en een drankje).
Zijn bloggers de nieuwe journalisten, die moeten gepaaid en van informatie voorzien worden? Ik zou graag eens te weten komen hoe Leads United de ROI van deze actie naar zijn klant verantwoordt.
tags: dragon, nuance, blogmeet, presentatrice, blogmeet leuven, leads united
Pascal Van Hecke — 17 jaar geleden
Volgens mij wordt dat straks makkelijk te quantificeren met
http://metatale.eu/ =-) !
(in alle ernst, ik denk dat het uitdelen van je eigen software met een drankje een nauwelijks geld kost, toch?
(Het waren "testversies" - betekent dat dan dat ze beperkt waren in de tijd? Het uitdelen van _volwaardige_ licenties van Mindjes Mindmanager een tijd geleden vond ik sterker :-) ).